REGULAMIN:

Internetowy sklep STANZAYK prowadzony jest przez firmę Bożena Kozielec os. Króle 18 A, 34-451 Tylmanowa, NIP: 7352821219.

Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową za pośrednictwem strony internetowej pod adresem www.stanzayk.pl

1. PRZEDMIOT TRANSAKCJI:

  • Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie są fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych.
  • Ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT, nie zawierają natomiast kosztów dostawy, które zależą od sposobu jej realizacji.
  • Wystawiamy tylko te towary, które aktualnie mamy w magazynie. Jeśli nie ma dostępnego konkretnego modelu czy rozmiaru obuwia prosimy o kontakt, postaramy się jak najszybciej go sprowadzić.
  • Na wszystkie zakupione towary w naszym sklepie internetowym wystawiana jest faktura na rzecz osób fizycznych, która jest podstawa ewentualnej reklamacji.

2. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA:

  • Zamówienia sklep przyjmuje za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie www.stanzayk.pl. Klient po dodaniu do koszyka wybranych produktów i kliknięciu przycisku „złóż zamówienie”, przenoszony jest do formularza zamówienia. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail, zawierający wykaz zamówionych produktów z cenami, koszt przesyłki, łączną sumę do zapłaty oraz warunki dostawy

3. ZAPŁATA ZA TOWAR:

  • Podane na stronie www.stanzayk.pl ceny dotyczą produktu bez kosztów dostawy, są cenami brutto i są obowiązujące dla obu stron zawierających umowę kupna-sprzedaży. Do wartości zamówienia doliczany jest koszt dostawy, zależny od wybranej formy zapłaty i dostawy.

4. DOSTAWA ORAZ CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  • Towar wysyłany jest za pośrednictwem kuriera lub paczkomatów w zależności od decyzji Kupującego. Czas przetwarzania zamówienia: 1-2 dni robocze.
  • czas przetwarzania zamówienia określa czas nadania przesyłki u kuriera DPD lub w paczkomatach InPost i OrlenPaczka. Do tego czasu należy dodać czas dostawy.
  • Zgadzamy się na wysyłkę zakupionego towaru za granicę.

5. ZWROT TOWARU/ REKLAMACJE:

  •  Kupujący ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru.
  •  Kupujący zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o zamiarze odstąpienia od umowy drogą mailową (inspiratedbyboba@gmail.com). W treści maila powinien znajdować się numer zamówienia, dane do przelewu oraz produkty które chcemy zwrócić. Zwracany towar musi być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania. Zwrot należy odesłać na adres Bożena Kozielec os. Króle 18 a, 34-451 Tylmanowa.
  • Zwracany towar, również w przypadku reklamacji należy odesłać z kopią faktury. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Sprzedający nie odbiera przesyłek wysyłanych na jego koszt.
  • Po otrzymaniu i przyjęciu towaru Sprzedający w ciągu 14 dni roboczych zwróci na konto bankowe wskazane przez Kupującego kwotę równą cenie zakupu towaru łącznie z kosztem przesyłki do Kupującego, ale tylko w przypadku, gdy Kupujący wybrał najtańszą formę przesyłki. W przeciwnym razie zwracany koszt jest równy tylko cenie zakupionego produktu.Reklamacje:
  • Reklamację rozpatrujemy w ciągu 7 dni.

6. INFORMACJE DODATKOWE:

  • Długość wkładek butów może różnić się +/-  0,5 cm ze względu na ręczne wykonanie obuwia.
  • Kolory obuwia mogą się nieznacznie różnić od koloru faktycznego ze względu na różne ustawienia monitora i padania światła.

7. DANE OSOBOWE:

  • Składając zamówienie, Klient zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia oraz celach ewentualnych reklamacji lub ułatwienia złożenia kolejnych zamówień. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.  Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia.

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  • Złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest równoznaczne za akceptacją przez Kupującego postanowień niniejszego Regulaminu.

Ostatnia aktualizacja regulaminu 18.07.2023